Чому так солодко і гірко.

26.02.2017 21:26

     

Скажи , чому так солодко і гірко

Твої вустах сп’янилися  вином?

Чому так рано згасла наша зірка

Й кохання промайнуло білим сном?

 

Чому на серці стала порожнеча

І цвіт зів’яв у нашім квітнику?

Звідкіль зросла між нами ворожнеча,

Що поламала крила на льоту?

 

Скажи мені, чому на серці рана

І  душу палить  вітер-суховій?

Чому ти не моя, моя  кохана,

І я для тебе, зовсім вже не твій?

 

Не знаю, в кого треба ще спитати,

Допоки всі  не спалено  мости:

Як можна так любити і кохати,

А щастя в цьому  так і не знайти?

 

Скажи, чому так солодко і гірко

Кохання нам залишило свій  біль?

І в чому тут  моя вина, лебідко,

Що неба не сягнули ми  крильми?

 

Вже відпалали осені заграви

Й зимові стужі відійшли, й сніги.

Весняні повені знов греблі рвали,

Та серцю байдуже до тих кипінь.

   26.02.2017р.Олесь Розхристаний.