Мій друже Ковалю.

01.04.2017 23:41

 

«…Четверту добу уриваються плови,
Сльозиться у схроні зволожений мур.
Не плачте душею, мій друже Ковалю,
...Бо дуже нелегко й мені самому…»

         Українська повстанська УПА

 

 

Четверте століття не бачимо волі,

На нашій землі знов панує москаль.

Відновимо схрони, мій друже Ковалю,

І долі повстанські складем на вівтар.

 

Вже вкотре чекаєм на чиюсь  допомогу,

Що хтось подарує нам волю святу.

Пора нам дістати збережену зброю

І вдарити твердо по вражім ряду.

 

Лежить у калюжі спаплюжена слава…

Пора запалити в країні вогні,

Затягнемо пісню , мій друже Ковалю,

Бо дуже не легко самому мені.

 

Кудись наші коні помчали далеко

І долю понесли у зоряну ніч.

Нам сниться свобода опалена  лихом

І друзі  повстанці приходять у сні.

 

А нам би агітки одверто лукаві

Розбити об  святість твердої руки,

Та іменем нашим свої чорні справи

Звершили  підіслані провідники.

 

І мачуху долю, й брехливу неславу

Нам  знову дарують звитяжні роки.

Так будьмо незламні, мій друже Ковалю,

На славу Вкраїні, на вічні віки!

   01.04.17р. Олесь Розхристаний.